1.Սովորողները բլոգներում հրապարակում են ուսումնական առաջին շրջանի իրենց բլոգային ուսուցման-գործութնեության մասին պատումներ (հաջողություններ, դժվարություններ, բլոգի ամենաընթերցված նյութը, իր բլոգի ամենակարևոր նյութը, բաժինը, էջը և այլն:
Իմ ամենաշատ սիրված և հաջողված բաժինը մայրենիի բաժիննէ, իսկ իմ ամենաշատ դիտումը 13 դիտումն է մեկ օրվա ընդացկում:
2.Սովորողների ճամփորդական նոթեր-սովորողները գրում, պատմում են իրենց ամենաստացված ճամփորդության կամ ճամփորդությունների մասին (ինչու էր այն լավը, ինչ իմացան, սովորեցին, բացահայտեցին, ինչ դժվարությունների հանդիպեցին, ինչպես հաղթահարեցին:
Ես այս տարվա ընդացքում գնացել եմ երկու տեղ Արատես և Կոմիտասի յոթ անուն կրող վայրեր:Արատեսում ես ունեցա շատ դժվարություններ, բայց ես կարողացա հաղթահարել այդ դժվարությունները:Իմ դժվարությունները շատ մեծ սարեր բարձրանալն էր:
3.Սովորողի մասնակցությունը ստուգատեսին-սովորողները պատմում են ստուգատեսային շաբաթվա ընթացքում իրենց ամենահաջողված նախագծի/նախագծերի մասին:
Իմ ամենասիրելի և ամենա հաջողված նախագիծը Կոմիտասի յոթ անուն կրող վայրերի մասին:
Մայրենի
Մենք սեպտեմբեր ամսին մայրենիից կատարել ենք Վիլյամ Սարոյան նախագիծը:Մենք տարբեր նյութեր ենք կարդացել և այդ վերնագրով ստեղծագործություններ ենք հորինել: Հոկտեմբեր ամսին մենք կատարեցին նախագիծ Կոմիտասի յոթ անուն կրող վայրեր նախագիծը:Մենք գնացինք տարբեր վայրեր որոնք կրում են Կոմիտասի անունը:Մենք բացի Կոմիտասի յոթ անուն կրող վայրերից և Վիլյամ Սարոյանի նախագծերից բացի կատարել ենք ես ՝ԵՍ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ ԵՄ, ԹԱՐԳՄԱՆՉԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ,և ԱՎԵՏԻԿ ԻՍԱՀԱԿՅԱՆ, ԻՄ ՈՒՍԱՈՒՄՆԱԿԱՆ ԱՄԱՌԸ:
Պատմություն
Մենք պատմության ուսուցչու հետ արել ենք ԲԱԲԵԼՈՆ, ԵԳԻՊՏՈՍ, ՆԻՆՎԵ նախագծերը:
Բնագիտություն
Մենք կատարել ենք քիմյական, ֆիզիկական, դեֆորմացիա, առանձգականություն, արքիմեդիա, մեխանիկական շարժում , մեխանիկական աշխատանք, շփման ուժ, երկրի ձգողական ուժ:Այսքան շատ նախագիծ ենք կատարել ընկեր Նելլիի հետ:
Անգլերեն
Մենք անգլերենով կատարել ենք my family, i am sebastian, my favorite flowwer rose, Merry Christmas նախագծերը:
Ռուսերեն
Մենք ուսերենից արել ենք<Я себастиан>> և <<Моя новая школа>նախագծերը:
Մենք ամեն ուրբաթ օրերը ունենում ենք Մեդիա Ուրբաթ: